Tuesday, February 1, 2011

si mata besar.

besar tak mata ni??
haa..ni plak??jangan tengok gigi.tengok kat mata dia.
amacam?tergoda?
kalau korang tengok dekat2 rasa macam senang je nak cungkil.

aku ingat lagi first time aku jumpa dia.masa tu darjah 5.ada tournament netball 3on3 dekat padang ragbi ipoh.time tu SK Batu 10 vs. SK TIWA tak silap aku.dia dengan mata besarnya,sambil pegang bola,jerit2 mcm orang gila mintak tolong.HELP!HELP!.haha.masa tu tak kenal lagi dia.memang jadi bahan gelak laa.habis aku jaja cerita budak mata besar ni dekat kawan2 skola rendah.pastu bila naik skolah menengah tak sangka plak dia ketua batch aku.aku jaja lagi cerita dia.aku ni memang kuat menjaja cerita orang.nasib laa dia ni sempoi je.peminat pon banyak.haish.jeles2.

NUR AMALINA BT. AHMAD NAZERI.
SWEET 18.
 BESTFRIEND EVER....

p/s: sori ama..post tak berapa menarik..lack of idea dowh.

2 comments:

amaya♥ said...

chot sayang.
makaceh. terharu nyahh.
tang netball tu mmg tak bleh blah. ahaks

LaDy.EchOt said...

ingat sampai mati tuh..
haha..terbayang lagi muka ko time tu maa^^