Monday, February 7, 2011

Mengisi cuti Chinese New Year dengan...

waa.gong hei gong hei menarilah heyy!!!haha.meriah je.tapi seumur hidup aku tak penah lagi ade pengalaman beraya rumah cina ke,yee-sang ke,angpau ke..(orang cina tak main duit biru,dia tau duit merah je).tak penah langsung.teringin sangat.tapi aku ni kawan chinese pon takde.dari kecik sampai besar skolah melayu,kawan pon dengan org melayu je la.india sket2..pengalaman deepavali ade laa kot.ingat lagi time deepavali tahun lepas.bapu bawak byk giler manisan.home-made muruku dia gempak gilerr.ade satu bende tu namenye 'muthe' apekebenda ntah,ingredient dia buah pala tak silap aku..waa,menjilat bibirrr angelina jolie kuu..pastu datchainy bagi tosai dengan indian pure curry.masam siket.tapi kaww meletop terangkat tak hingatt.haaa..rinduu nak lepak2 dengan diorang,,sappdee kalai(makan),,belajar bahase tamil,unne,munee,rende,alu,anji,arre,blablabla.jawab soalan yang diorg tanye pasal islam,macam2 laa.tapi tu sume dah lepas.so,untuk perayaan kali.apa pulak aku buat??


#1.makan limau mandarin untuk menambah tuah.(pandai2 aku je buat fakta)



#2.tengok cerita kung fu.bersepah dekat tv time raya cina.



#3.tapi macam mane busy tahap YB pun citer korea still in to-do-list!
 episode 10 suzy kiss dengan taecyeon??suzy tu baru 16tahun dowh.suka hati jerr.(haha.off topik tibe2)

okay bye-yeom~~

No comments: