Friday, December 17, 2010

The Voyage of the Dawn Treader.

ok.semalam, aku dengan abg aku pergi tengok movie ni.yeah, memang kitorang agak lambat tengok, tapi penuh gak panggung.so, movie ni, gila bpk best doe.aku follow movie ni sejak Lucy kecik, sempai dah besar.and, aku sker bler scene Eustace. plek gler cara die cakap. memang satu panggung gelak arr bler scene die.HAHA.and, aku terpikir,bler laa aku nak dapat pakwe mcm Prince Caspian?hihi.berangan lebih.tapi part last sedih.bese la.bler diorg nak balik dunia asal diorg.aku tahan2 je nanges.malu kot ngn abang aku.kui3.pastu sementara tunggu driver aku jemput, aku terserempak ngan member sekolah rendah.zahidan,member baik aku.kecik2 dulu main batu seremban same2.dah besar dah die sakarang.bes gak dpt jumpe kwn lame ni.tetibe rase teringin nak wat reunion.biler laa agaknye yek?agaknye tnggu dah bercucu kot.haha.kau punya aku Caspian......@.@


p/s: Edmund aku buat sparepart laa.hensem gak tu.hehe.

No comments: