Sunday, December 19, 2010

simple,ordinary, but gorgeous inside.

dia gila.
dia suka share mcm2 sama aku.
dia teman aku stay up malam2.
dia tidor ganas.
dia kuat meraba.
dia selalu beraroma safi balqis.

dia suka bajet mcm 'jue aziz'.
dia suke bagi aku pinjam mcm2.
dia ada body yang montok.
dia rela je aku katok product die.
dia supplier toaster penghuni bilik study.
dia ahmoi chantek.
dia prefect yang sempoi.
dia selalu faham aku.

dia makhluk tuhan paling sexy.

satu ayat yang aku paling hingat.pada satu malam,,pukul 3 pagi,,bilik study.time tu dia baru lpas story psl family prob dia yang aku serius terkejut and tak penah tau.

'chot,,kat bilik study ni tinggal kita dua orang jee.tak de sape nampak kita.'(dengan muka menggoda)^.^

masa ni bulu roma aku meremang kot.dia baru je cter psl life experienced dia yg dahsyat kat luar.tapi dia tak cter plak yg dia ni le*b***..nauzubillah..
TAPI,,actually ayat dia tak habes.dia rapat2 kat aku mcm nak cium,dia cakap lagi.

'tapi Allah nampak kita chot'(sambil gelak gila2)
legaaaaaa weh.aku dah risau time tu.bangang.bengang.sentap jiwa.dia memang gila.maybe sebab dia tak tahan tengok aku yg hot.haha.pape pon, we had a whale of time that nite.borak2, menari2 pukul 4pagi,melalak time sumer org tgah buat air liur basi, enjoy dawn scene yg gila cool, i just miss them all.damn serious man.but time always move forward.never once looking back.true yah.but bila lagi nak jumpa orang yg mcm ni?mcm Nur Hidayah Kamarulzaman???ada lagi tak?tolong bagi aku satu copy kat U nanti.
me n dayah.hari raya.
kinda miss u damn much dear.miss all of our time together.

hidverns♥♥♥






No comments: