Tuesday, December 14, 2010

friends.i belong for you.

ok.dekat dunia ni ade ke orang yang takde kawan?sure orang itu memang susah nak hidup.kawan,oh kawan.orang inilah tempat kita mengadu,kongsi or tanye pendapat,kongsi pengalaman suka dan duka.dan sometimes sebab kawan jugak la kte bley melencong.orang kata pilih kawan,kena hati-hati.setuju?.sebab pengaruh kawan ni sangat besar.so, dalam post ini, aku nak cerita pasal kawan2 aku.
atas : me,wani.
duduk : mira,bow,diyana.

ok.ni latest punye pic.kitorg ditemukan dgn mcm2 peristiwa.dulu yang memang geng,aku n bow.the rest sume geng laen2.then,aku bley rapat dengan mira n wani coz join PUM.kene settle same2 coz dituduh menggarek ngan bdk MCKK.adeke?tak siuman btol org itu.setidak siuman dye,stret a gak.malas nak kutuk.ini bukan blog kutuk eh.lepas kne settle,terus jambu.mase tu kitorg berempat.aku,bow,mira,wani.plus,ade lagi dua org.farah izati n yus.ktorg mmg rapat dulu.sampai ade la beberapa mulut yg mggelar kitorg six s*ck.adeke?pijak semut pon tak penah.besela.mulut org perosak reputasi.no comment.then,naik fom4.dah matured sket.dua org tu bwk haluan msg2.tapi ktorg still friends.datangla diyana.dye rpt dgn aku.pandai.sekepala.sampai la skarang ktorg still best friend.so.thats it.
giler2!!!they gone nuts!Ya Allah, ampunilah segala dosa mereka.kurniakanlah mereka rezeki yang murah.kurniakanlah mereka sifat,ikhlas,sabar dan tabah dalam menjalankan tugas dan menjalani hidup sehari-hari.bahagiakanlah hidup mereka di dunia dan di akhirat nanti.kurniakanlah mereka 9 A+ dalam SPM.amin ya rabbal alamin.

and another bestfriends..
amalina nazeri.atiqah azman.cto islami.
yaya.teman stay up mlm2.miss marilyn monroe.bapuu.
farah izzati.
mudah chantek.

I LOVE MY FRIEND FOREVER N EVER.








No comments: