Thursday, July 21, 2011

Siaran tergendala!


As-salam and whaddup people ! (bunyi cam something wrong somewhere kan?)

well, hari ni dah khamis. esok jumaat, lusa sabtu, tulat ahad! (penat buat pantun yg xberapa nak ade kerat ni) huh. cepat betul masa berlalu. so post ni ditujukan untuk diri aku sendiri yang liat nak mampuih setelkan hal2 dunia seperti homework dan assignment ni. aku tak taw la nak cakap yang aku dah terlebih rehat ke, or banyak sangat mengisi mase di rumah dgn mengemas,membasuh,meronggeng,tgok movie, wth wth wth sampai homework sapatah haram pun tak siap lagi! haha!  ke sebab aku dah ter'mindset' nak rehat gila2 babi kat rumah coz kat kolej aku mmg 'struggle' gilaaaa+byk aktiviti+ceramah dan yang sama waktu dengannya sampai masa utk rehat tu tak berapa nak ade! 


tuihhh! berhabuk, berkarat, berdaki dan segala mcm 'ber'!!
pre calculus, lab report chm160, lab report phy110, assignment CTU!!

tengah selak2 homework tiba2 aku jumpa vitamin ni!! telan laa kejap kan. dah lama aku tak layaaann!!


so,,, jam sekarang dah 2.30am! aku nak pegi plug-in body. soul aku ni pun dah tak sabo-sabo nak merayap sambil  berterbang-terbangan ( seram plak tbe2).

lastly,,


TOMORROW ON DUTY!!!

No comments: