Tuesday, August 2, 2011

Tumbuk Rusuk !!!

As-salam..
firstly aku nak announce yang minggu ni ialah minggu penat seduniaaa!!!
sakit satu badan! muka dah hitam! mata pun macam nak taknak je bukak! pegi kuliah muka seposen je! serious letih. but, good things ended up with a good memories. so, nilah hasil gambar yg telah digodam , nak nampak ala-ala lomo kan! jangan tak caye plak, aku amik gambar ni pakai henpon jerhh! 2.0 megapixel wa ckp lu!

1st event : SCIENCE X-SIS SPORTS DAY.
Venue: SPORTS COMPLEX.
Date: 30July2011



fakers!

 minor loser yehh!

The Red Warrior!


2nd event : THE BAND CLUB FAMILY DAY (best family day ever)
Venue: PADANG BERINGIN
Date: 31July2011

pokjak terbang wok!!!

yak yak yak~~

yahh!! dalam belon tu ade air kopi euww!
 with the Sukati Hamster~

TBC pham!

LEGEND-The Band Club Uitm Perlis :)

overall, even penat gler hell, aku enjoy glerr minggu ni! dapat mengimbau balik zaman kanak2 main belon air, baling2 tepung, usha anak ikan, and of course dapat kenal ramai senior!!! and aktiviti2 ni jugak membuatkan aku lupa dgn kesedihan yg aku alami sepanjang minggu ni coz dapat balik rumah for kenduri doa selamat! (ayat skema dowh).

lastly, selamat menjalani ibadah puasa! 
inilah masa terbaik utk top-up pahala and refill iman :)
P.E.A.C.E!

No comments: