Sunday, May 27, 2012

A Worth to Remember

Selamat sejahteri nye pun..
Okay banyak sangat benda yang aku nak cerita tapi tak tercerita-cerita kat sini. Nak kata busy, dah khatam 3 drama korea dah. Running Man episod yang latest-latest semua dah tengok dah. Hmm macam tulah permainan dia. So, ada beberapa event penting yang nak dibukukan di sini.

#1. 28 APRIL 2012 - Birthday mak 
Celebration yang cukup simple. Pagi tu aku n kakak aku bangun awal, kemas rumah vakum mop semualah. Petang tu kitorang balik rumah lama, kemas-kemas kat sana pulak. Mak masak kek pisang auwwww. Then bila kemas2 laman rumah pulak mak decide nak tanam pokok rambutan dekat belakang rumah. Cukup simbolik. So nanti nak taw berapa umur pokok tu senang lahh hihi. 


Maisarah Mansor - 51 Tahun 
I LOVE YOU :)

#2. 14 MAY 2012 - Graduation Day kakak aku di DATC Uitm Shah Alam.
Enjoy sangat. Even dengan ahli keluarga yang tak cukup korum, best laa. Yang paling best tidur kat D'Art Hotel Shah Alam. Perrgghhhh terbaik ! Terbaiknye tang hiasan bilik jelah tapi service hampeh sikit agaknye. Jadi kepada Nurul Ashikin Shaarani, happy graduated ! Tapi tahun depan dia graduate lagi sebab dia amik LLB.

Graduan Sarjana Muda Pengajian Undang-Undang (Kepujian)

Family pictorial. Ade sorang missing. Nazmi Shaarani kena culik dengan orang Canada.

Rambang mata tengok bunga last2 nilah yang dipilih ! Buruk kan ?

Congratulation :)

Ni hotel yang aku cakap tadi. Aku suka wallpaper dia huaaa masyukk ! Harga pun emasyuukk !

#3. 16 MAY 2012 - Selamat Hari Guru

“GURU INOVATIF MELONJAKKAN TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA”


Tempat-tempat legend dalam hidup aku.

Tanpa ibu-bapa kita tiada. Tanpa guru gelap dunia :)

#4. 23 MAY 2012 - Haa yang ni double special. Tunggu entry satu lagi. Kbai !


No comments: