Tuesday, May 8, 2012

Remind to my mind

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah masih lagi diberi peluang untuk bernafas di bumi Tuhan.
Hari ni hari Selasa, seperti biasa tiada apa yang luar biasa. Rutin harian tanpa bekerja di kedai surat khabar kadang2 best, bosan pun ade. So, sepanjang aku tak menjenguk blogspot ni kan, macam2 dah berubah ! Kejam sungguh blogspot tiba2 jer ubah layout pelik2 and apps bagai tanpa sebarang authorization >_<

Ohh yaa ! Result ! Syukur Alhamdulillah, berkat usaha, study hard, start focus dari awal sem, menimba dan memberi ilmu, dorongan parents, kawan2 yang banyak membantu dan ke'jealous'an terhadap budak2 scorer, akhirnya, tercapai jugak hajat !! wohoooo ~~!! Sape tak happy bila tengok parents dia happy ?? Even sem ni aku rasa aku banyak main, band lah, gitar lah, release tension kat Arcade and Karaoke lah, main Need for Speed lah, tapi Alhamdulillah still dapat balance dengan pelajaran. So, here it is ~~jeng3x


If i can say, it just the beginning. Banyak lagi cabaran yang akan ditempuhi pada masa akan datang. Aku selalu pesan kat diri aku sendiri, jangan berbangga sangat dengan apa yang kita dah dapat, bersifat sederhana, stay focus on my path, dan selalu tolong kawan2 yang lain. Pelajaran lepas ni makin susah. Usaha mesti kena double kalau nak dapat kepuasan seperti ini. Sekian :)

Mood: Skema @__@

No comments: