Thursday, January 13, 2011

frust menonggeng ni!!

inilah insan yg menyanyikan lagu yang aku dok ulang 1000 kali sehari.mau tak gila.aiseyh,diorg dah ade kt malaysia dah skarang ni.digi pon bodo g buat konsert hari khamis mlm jumaat.kan bagus kalo hari minggu.hancur harapan aku nk dpt sain dujun oppa ngn junhyung oppa.sampaikan bila ade iklan digi kat tv teros aku tukar channel.sakit hati and frust punya pasal.baaaaaa!!!!!!sedeynyeeeee::(((((pastu bler bce forum kt my b2uty sume tnye psl konsert ni.u dah hafal blom ape yg kter kne sebut nnti?u jemput diorg kat KLIA tak?u ade beli lightstick tak?u tak sabar nak tengok sape?u bagi hadiah ape kat diorg nanti?ggrrrr..sakitnya hati.u sane,u sini.soalan yang paling sakit didengar,u pegi tak digi live kpop party?then aku jwb satu je.TAK.pastu terus sign off.remuk.remuk.kkrrrrr.wuuuaaaa!!!!jgn laa seksa jiwa aku.ade yang lagi bikin panas,siap tanye lagi,u nanti tidow kat stadium ke??sakit hati.okok.stop2.papepon diorg tak salah pon.diorg bertuah laa dpt pegi.ade yg bagi support lg.'we'll bring ur b2uty energy to see them later','you're spirit is on our shoulder',etc.nice laa ade unni2 yg byk support.chill la sikit dlm ni.anyhow,have fun for those B2uty yg pegi kpop party ni.sob3~~~


latest yoseob.KLIA,petang semalam.
dlm bas otw nk pegi hotel.kecoh bile yoseobie main2 langsir bas.aigoo,kiyote :)


p/s : skarang ni aku addict kat lagu clenching a tight fist.so BEAST!!!!


No comments: