Sunday, December 30, 2012

Terakhir

Sekarang jam tepat pukul 3 pagi.
Baru lepas settlekan dua lab report.
 Pheww tak pernah aku segigih ni bila cuti.
Jadi cerita dia ni post last untuk tahun 2012 kan ?
Sebenarnye takde point pun update entry kali ni.
Hmm, so lagi sehari je nak masuk tahun baru.
Alhamdulillah. Azam 2012 hampir tercapai semuanya. Dan banyak benda yang bukan dalam wishlist pun aku buat. Jadi untuk 2013 ni, aku kena curi masa sikit, p duduk tepi pantai ke, panjat mana-mana rooftop ke, duduk bawah jambatan ke, ataupun cari mana-mana tempat yang boleh buat aku tenang. Dan bila aku dah tenang, barulaa aku boleh buat refleksi diri. Soal balik apa masalah sebenar aku, apa lagi yang tak cukup dalam hidup, macam mana nak buang tabiat buruk, macam mana itu macam mana ini. Lepas tu baru boleh set betul-betul aku punya goal baru. Okay tu jelah kot kata-kata lebat dan membajet aku untuk tahun 2012 ni. Kepada korang-korang yang membaca, doakan kejayaan aku di dunia dan di akhirat dan sama-samalah kita menuju kejayaan, InshaAllah. Selamat Tahun Baru.

No comments: