Friday, February 24, 2012

Music Extravaganza - Platform to Show Your Talent

Assalamulaikum and hello people !
Err, lamanya tak tulis entry kat sini. Okay. baru-baru ni aku ada join Music Extravaganza anjuran The Band Club Uitm Perlis. Kira macam battle of the band la. tapi event ni ada banyak kategori. Ada minus one, band and akustik. Gempak laa kan ! Aku take part dalam persembahan under aku punya unit koko, Commercial Music. Yang bestnya,, aku diberi kepercayaan oleh Sir Shakir untuk main bass beb ! haha, nak gelak jap ! Okay so, ni lah beberapa gambar yang sempat aku snap on the scene ! 

Date : 19 Feb 2012
Venue : Dewan Sri Semarak, Uitm Perlis.
Time : 2:00 - 11.00pm

#1 : Rehearsal and soundcheck.














#2 : Waiting room ~!



#3 : The show.




smokeyy ~~



Commercial Music familiy <3

 haa, ni Fatin ! our vocalist ! the queen of jazz~


Actually, banyak lagi band yang perform malam tu tapi tak sempat nak snap semua! Paling best bagi aku band Xylem Phloem ! terbaik arr! And, nak dipendekkan cerita, after kitorang perform and tengah lepaking at the backstage, aku telah dioffer as a bassist untuk satu band ni. haha~! yer aku tawu ni kelakar, but its cool tho! Tapi aku dah lah first time main bass. Chord bass pun baru tawu berapa ja pun. So, aku fikirlaa sepuluh kali, tanya pendapat senior, member2. At last aku pun reject offer tu. As a reason, final exam aku dah nak dekat ! So, takleh main-main dah ! Next sem boleh laa bro ! So, that's it. Till the next post. Bye~~

No comments: