Thursday, March 31, 2011

Going nowhere.

Salam malam jumaat. kalian, mintak maaf kerana sangat lemak untuk mengupdate blog sejak tiga menjak ni. aku pun tak tawu laa. mungkin aura blog aku dah kurang power cam dulu. yelah sekarang ni dah ramai sangat member aku yang sungguh buas berblogging. tahniah laa anda newcomer. even baru buat blog post dah berdozen. follower dah beriban. hebat gilo mu. no offence laa, tengok jela post dorang kalo nak compare dengan post aku. ayat diorang standard kaw2 punya humor. isi semua mantap bergetah aa. so, korang tengok blog aku ni ape rase?? putih, sebam, pucat segala,.kan?? layak laa dapat award blog ntah pape daripada pengkritik tak diiktiraf si faiq afif tu. 

Haa?? ko tanya pasal ape tadi? PMS? ahh..SPM..!! malas nak ulas panjang2 pasal tu. all i can say is syukur alhamdulillah. even tak seberapa kene syukur jugak betul? tu laa, mak dah pesan naik form 5 jangan main sakan. yang aku ni degil. kononnye sukan dgn aku tak dapat dipisahkan. nak jugak wakil tu wakil ni. kan dah dapat 2 cicak. yee, salah aku. and tahniah kepada kawan2 yang berjaya, mentor2, cikgu2, pihak sekolah, thankssss (ikhlas giler ni)..

So, pasni insyaallah aku nak amik kos diploma sains atau diploma farmasi. takpe, biar slow2, kalau laju pun aku tak boleh follow. (maklumlak otak kuasa tenuk). fffuuuu!! so, tu jelah kot. atleast dah vacum sikit habuk kat blog ni kan.??*uhhuk-uhuuk* (kenapa aku batuk)??

jap2. jangan blah lagi. nak ajak korang join aku skipping setiap petang. well, lepas dapat result yang agak kechiwa tu, aku makan ikut suka hati nenek. amik ko berat dah naik. so, nak body can G.Na kene ade effort. facts mengatakan bahawa skipping 30 minit boleh pecah 200kalori. so, jom aa!!!!

No comments: